[ad_1]
LostSouldrk نوشت:سرسخت بهترین ها نوشت:LostSouldrk نوشت:اگر یک کنسول به 50 فریم در ثانیه برسد ، فقط 30 فریم در ثانیه و 60fps بازی می کند ، مجبور است Capo 30 را Capo کند تا هیچ کششی وجود نداشته باشد.
با استفاده از این فناوری ، صفحه نمایش با قاب های نشان داده شده هماهنگ می شود ، حیف است که بسیاری از بازی ها در سوئیچ 2 در صورت عدم دستیابی به 60 صخره ای ، باید 30 فریم در ثانیه داشته باشند.
من نمی دانستم که این اتفاق افتاده است ، جدی است؟ وقتی من از طریق رایانه شخصی تا هر بازی Steam در تلویزیون خود بازی می کنم و این نشان می دهد که من در 30 فریم در ثانیه 40 فریم در ثانیه انجام می دهم؟
![]()
این من را بسیار نادر می کند ، من نمی دانستم که تلویزیون ها اینگونه کار می کنند.
بیش از هر چیزی که ترجیح می دهم به 30 فریم در ثانیه پایدار بروید (اگرچه این به 40 می رود) برای رفتن به 60 فریم در ثانیه و فریم یا حرکت نادر را اختراع کرده اید.
من چشم بیونیک ندارم ، اگر بازی خوب پیش برود ، خوب پیش می رود ، 30 یا 60 فریم در ثانیه است که من اهمیتی نمی دهم ، نمی دانم توضیح می دهم.
در عوض ، اگر کنسول به 40 برسد ، کنسول باید به 30 مورد ضرب و شتم شود زیرا اگر این کار انجام نشود ، با صدای صفحه نمایش مطابقت ندارد و وحشتناک به نظر می رسد ، کشش وجود دارد ، تصویر شکسته و غیره است.
تا زمانی که یک صفحه نمایش یا مانیتور با VRR داشته باشید ، آن را ارزیابی نکنید ، بنابراین یک مجازات واقعی است که سوئیچ این فناوری را ندارد و فکر می کنم بیشتر از همان کنسول برای حوض خواهد بود.
من فکر می کنم من می فهمم که شما چه می گویید ، کشش ها اگر آنها ناخالص باشند (جانوران FPS) مورد توجه قرار می گیرند ، اما معمولاً 30 فریم در ثانیه یا این معمولاً مورد توجه قرار نمی گیرد ، چیزی که می توانم کمی متوجه شوم این است که “تصویر بریده می شود” کمی ، اما تا حدودی پیجادا است.
من نمی گویم که نمی توان آن را ارزشمند کرد و با یک تیم خوب و صفحه نمایش خوب ، شما نمی خواهید به موارد فوق برگردید ، اما این ، اگر ما نفیس نشویم ، خیلی بد باید به مزاحمت برود.
در سوئیچ اگر ، آنچه بیشتر از همه من را آزار داده است ، عدم وضوح بیشتر از مسئله FPS است ، این چیزی است که من خیلی بیشتر دیده ام و شرم آور است.
[ad_2]
لینک منبع