به یکی از آکادمیها اطلاعیهای داده شده است تا نسبت به مشکل بیمهای که پس از آتشسوزی گسترده که یکی از مدارس آن را تخریب کرد، بهبود یابد.
آتش سوزی سال گذشته مدرسه ابتدایی SS Simon & Jude CE در بولتون را درنورد و 400 دانش آموز را مجبور کرد به مدت سه ماه در سه مکان مختلف آموزش ببینند.
هفده دستگاه آتش نشانی و 85 آتش نشان برای آتش سوزی فراخوانده شدند که تقریباً تمام ساختمان های مدرسه را ویران کرد.
اما Vantage Academies Trust، که مدرسه را اداره میکند، پس از اینکه این حادثه بر عدم تضمین بیمه کافی برای کار توسعه در سالهای 2022-23 تاکید کرد، اطلاعیهای برای بهبود (NtI) صادر شد. این اطلاعیه این هفته منتشر شد.
Micon Metcalfe، یک کارشناس امور مالی مدرسه، گفت که این مورد نشان می دهد که اگر ترتیبات بیمه نادرست باشد، چقدر می تواند عواقب شدید باشد.
زمانی که در حال انجام کارهای قراردادی هستید، باید بیمه ای داشته باشید که در صورت بروز مشکل، شما را پوشش دهد.
برای انجام این کار، احتمالاً نیاز به مشاوره کارگزار دارید. نداشتن آن و ادامه دادن آن ریسک بزرگی است.»
این اعتماد در طرح بیمه جایگزین وزارت آموزش، ترتیبات حفاظت از خطر (RPA) امضا شده است.
“شرایط استثنایی و چالش برانگیز”
اما DfE گفت که RPA برای کارهای قراردادی بالاتر از 250000 پوند پوششی ارائه نکرده است. اعضا باید اطمینان حاصل می کردند که اشخاص ثالث دارای سطح مناسبی از پوشش مسئولیت عمومی هستند یا بیمه نامه اضافی با نام مشترک با پیمانکار منعقد می کردند.
در این مورد، ترتیبات لازم برای بیمه تجاری وجود نداشت.
NtI گفت که “به دلایل حاکمیتی” پس از “ناکامی در پوشش بیمه کافی” برای Vantage صادر شده است، که نقض کتابچه راهنمای اعتماد آکادمی است.
این سازمان تشخیص داد که “تراست از 1 سپتامبر 2023 تحت رهبری جدید قرار گرفته است” و “اقدامات مثبت” انجام شده “برای رسیدگی به برخی از مسائل مربوط به مدیریت و تیم اجرایی که توسط آتش سوزی شناسایی شده اند”.
همچنین “شرایط استثنایی و چالش برانگیز که تراست با آن برخورد کرده است” از زمان آتش سوزی را تصدیق کرد.
یکی از سخنگویان بخش گفت که جیل مسشم، مدیر اجرایی جدید تراست، “شرایط مربوط به شکست در حکمرانی و رهبری را بررسی کرده است، برای تغییر سیستم های مالی و خطوط پاسخگویی اقدام کرده و بازنگری حاکمیت خارجی را سفارش داده است.”
مسشم که در سپتامبر سال گذشته به این سمت منصوب شد، گفت که این مسائل «بسیار جدی گرفته شده است. ما به سرعت به بسیاری از مسائل رسیدگی کرده ایم…. تغییرات قابل توجهی در رهبری، حاکمیت و ساختار اعتماد، تقویت حاکمیت، مدیریت مالی و دارایی ایجاد شده است.
ما می دانیم، به دلیل ماهیت نقض، که هیچ یک از این چالش ها بر مدارس ما تأثیری نداشته است … اگرچه ساختارها و فرآیندهای جدیدی که ما ایجاد کرده ایم بدون شک نحوه خدمت به همه آنها را بهبود می بخشد.
در حال حاضر دانش آموزان در محل اقامت موقت در یک مکان مجاور در حالی که مدرسه بازسازی می شود آموزش می بینند.
منبع: schoolsweek